نان روزانه

اعمال رسولان ۱۲:۴

در هیچ کس جز او نجات نیست، زیرا زیر آسمان نامی جز نام عیسی به آدمیان داده نشده تا بدان نجات یابیم.

دفاعیهٔ مهدی دیباج- بخش ششم

«عیسای مسیح می‌فرماید: ’من در هستم ، هر كه داخل شود، نجات یابد. من راه و راستی و حیات هستم. هیچ‌كس نمی‌تواند به خدا برسد، مگر به وسیلهٔ من. ‘در میان انبیا خدا، فقط عیسای مسیح پس از مرگ زنده شد و تا به ابد شفیع زندهٔ ماست. او نجات‌دهندهٔ ماست، فرزند خداست و شناخت او حیات جاودانی است. من گناهكار كه خاك و خاكسترم، به وجود مبارك و به تمام فرمایشات و معجزات او در كتاب انجیل ایمان دارم و اختیار زندگی خود را به‌دست او سپرده‌ام. برای من، زندگی؛ یعنی مجالی كه به مسیح خدمت كنم و مرگ؛ یعنی فرصت بهتری كه با مسیح باشم.
پس نه فقط راضی‌ام به احترام نام مقدس خدا در زندان باشم، بلكه حاضرم به‌خاطر عیسای مسیح خداوند جان بدهم و زودتر به ملكوت خدا برسم؛ جایی كه برگزیدگان خدا به حیات جاودانی می‌روند، اما شریران به عذاب جاودانی .سایهٔ لطف خدا و دست بركت و شفای او بر سر شما باشد و بماند تا به ابد. آمین

با عرض حرمت، زندانی مسیحی شما، مهدی دیباج»

«در برابر همهٔ اینها چه می‌توانیم گفت؟ اگر خدا با ماست، کیست که بتواند بر ضد ما باشد؟» دیباج دو ماه بعد از نوشتن دفاعیهٔ مزبور از زندان آزاد گشت، اما اندکی بعد کشته شد. با این حال، هرچند که او دیگر مُرده است، اما هنوز سخن می‌گوید.

دیدگاه شما در مورد این مطلب:
این دیدگاه به‌طور خصوصی برای ما فرستاده می‌شود. بنابراین، مشخصات شما «کاملاً» محفوظ است.