چرا باید در مورد گذشته، باز باشید؛ مخصوصاً در مورد حقایق مسلم؟ چرا با بدن‌های یکدیگر با ملایمت رفتار کنید؟ برای دانستن جواب، قسمت قبل را مطالعه کنید.

رابطۀ جنسی

 

«عواطف، گرما را وارد رابطه می‌کنند و احترام، کرامت را.»


۸. تنوع: تنوع، چاشنی زندگی است و این مسئله برای مسائل جنسی هم تا حدی صدق می‌کند. بعضی از به‌اصطلاح «متخصصان» مسائل جنسی می‌گویند که به ۹۵ شکل مختلف می‌توان رابطۀ جنسی داشت، اما واقعیت این است که برای انجام بسیاری از این حالت‌ها، باید ژیمناستی در حد مسابقات المپیک باشیم! بیشتر زوج‌ها تنها چند حالت را که برای آنها عملی است، در نظر می‌گیرند، اما هر کاری که می‌کنید، اجازه ندهید این کار برای شما خسته‌کننده شود؛ هم در رختخواب و هم بیرون از رختخواب؛ در فضای روشن، نیمه‌روشن یا تاریک؛ با لباس یا برهنه؛ صبح، ظهر یا شب؛ با عطر یا موسیقی؛ برای چند دقیقه یا چند ساعت. مردان بیشتر از خانم‌ها تنوع حالت‌ها را می‌پسندند و خانم‌ها نیز تنوع فضا را بیشتر از مردان دوست دارند.

از شکل‌های مختلف پورن یا هرزه‌نگاری بپرهیزید. آنها به‌ندرت بر خانم‌ها تأثیر می‌گذارند. درست است که آنها ممکن است مردان را در ابتدا، هیجان‌زده و تحریک کنند، اما به‌شدت اعتیادآورند. در نتیجه، آقایان به مرور زمان برای حفظ همان میزان از نعوظ و تحریک، مجبور به استفادۀ بیشتر و بیشتر از آن خواهد بود. پورن در نهایت، همان تمایلی را که قرار بود بیدار کند، از بین خواهد برد. پورن پر از مزخرفات غیرواقعی است و رابطه‌ها را نابود می‌سازد. اگر خواستار محبت هستید، کاری به پورن نداشته باشید. اگر از اینترنت استفاده می‌کنید، کمی هزینه کنید تا از خدمات سازمان‌های فیلترکنندۀ میلیون‌ها وب‌سایت پورن استفاده کنید. کامپیوتر خود را تمیز نگه دارید.

بسیاری از شوهران احساس می‌کنند خواستنی نیستند و همسرشان آنها را دوست ندارد، زیرا خانم‌شان هرگز برای رابطۀ جنسی پا پیش نمی‌گذارد یا بسیار به‌ندرت چنین می‌کند. شاید نتوان شوهری را در جهان یافت که وقتی همسرش بدون خجالت، نشان می‌دهد که او را می‌خواهد، احساس مردانگی بیشتری نکند. حداقل گاهی این کار را بکنید؛ و زیادی هم در این کار، ظرافت و لطافت به خرج ندهید. پختن غذای مورد علاقۀ شوهر، به احتمال زیاد، نشانه‌ای برای آغاز رابطۀ جنسی نیست. او چشم دارد، پس مطمئن شوید که از آنها در این مورد به‌خوبی استفاده می‌کند.

۹. پاکیزگی: کرگدن‌ها به این دلیل شکار می‌شوند که می‌گویند شاخ آسیاب‌شدۀ آنها قوای جنسی را به‌شدت تقویت می‌کند. البته باید دانست که آب و صابون، در این مورد از شاخ کرگدن بسیار قدرتمندتر است. بوهای بد، رابطۀ جنسی خوبی به‌وجود نمی‌آورند. زوجی را می‌شناختم که از نظر جنسی، در مشکل بودند، زیرا شوهر هرگز (واقعاً هرگز) پاهای خود را نمی‌شست. زمانی که او هنگام خواب، پاهای خود را از کفش و جوراب بیرون می‌آورد، شور و شوق نیز از پنجرۀ اتاق بیرون می‌رفت. آیا دهانتان بوی بد می‌دهد؟ به یک دندانپزشک یا پزشک مراجعه کنید. آیا دهانتان بوی سیگار می‌دهد؟ سیگار را ترک کنید (مگر آنکه هر دوی شما سیگاری باشید و بوی بد آن برای شما اهمیت نداشته باشد). آیا دستان و ناخن‌های کثیفی دارید؟ آنها را بشویید. آیا بوی عرق می‌دهید؟ حمام کنید یا دوش بگیرید. رعایت بهداشت مناسب نه تنها کاری سالم است، بلکه به بهبود رابطۀ جنسی شما نیز بسیار کمک خواهد کرد.۱۰. خلوت: وجود قفل روی در اتاق خواب، یکی از بهترین ابزارهای کمکی برای رابطۀ جنسی است. صدای کوچکی که از کنار تخت می‌گوید: «مامانی، بابایی، دارید چه کار می‌کنید؟» تمرکز را خراب خواهد کرد. مدارک و شواهد واضحی وجود دارند که نشان می‌دهند کودکان با دیدن رابطۀ جنسی والدین خود، آسیب می‌بینند. این مسئله می‌تواند با شنیدن نیز اتفاق بیفتد. زوج‌هایی که فرزند دارند، به زمان و مکانی نیاز دارند که بتوانند بدون مزاحمت در محبت جنسی خود شریک شوند. این اتفاق گاهی ممکن است هنگامی که بچه‌ها بیرون از خانه هستند اتفاق بیفتد. پس در را قفل کنید، پرده‌ها را بکشید، تلفن را قطع کنید، صدای موسیقی را زیاد کنید و یا هر کار دیگری را انجام دهید که برای حفظ خلوت و حریم خصوصی شما لازم است. گاهی زوج‌ها بیشتر به گفتار توجه می‌کنند تا عمل جسمی، و گاهی بیشتر به عمل جسمی بیشتر توجه می‌کنند تا دیگر جنبه‌های جنسی، اما تمام این موارد با هم ترکیب می‌شوند تا صمیمیتی را که در مرکز هر رابطۀ خوب است، به‌وجود بیاورند.

۱۰. خلوت: وجود قفل روی در اتاق خواب، یکی از بهترین ابزارهای کمکی برای رابطۀ جنسی است. صدای کوچکی که از کنار تخت می‌گوید: «مامانی، بابایی، دارید چه کار می‌کنید؟» تمرکز را خراب خواهد کرد. مدارک و شواهد واضحی وجود دارند که نشان می‌دهند کودکان با دیدن رابطۀ جنسی والدین خود، آسیب می‌بینند. این مسئله می‌تواند با شنیدن نیز اتفاق بیفتد. زوج‌هایی که فرزند دارند، به زمان و مکانی نیاز دارند که بتوانند بدون مزاحمت در محبت جنسی خود شریک شوند. این اتفاق گاهی ممکن است هنگامی که بچه‌ها بیرون از خانه هستند اتفاق بیفتد. پس در را قفل کنید، پرده‌ها را بکشید، تلفن را قطع کنید، صدای موسیقی را زیاد کنید و یا هر کار دیگری را انجام دهید که برای حفظ خلوت و حریم خصوصی شما لازم است. گاهی زوج‌ها بیشتر به گفتار توجه می‌کنند تا عمل جسمی، و گاهی بیشتر به عمل جسمی بیشتر توجه می‌کنند تا دیگر جنبه‌های جنسی، اما تمام این موارد با هم ترکیب می‌شوند تا صمیمیتی را که در مرکز هر رابطۀ خوب است، به‌وجود بیاورند.

 

مقالات مرتبط

دیدگاه شما در مورد این مطلب:
این دیدگاه به‌طور خصوصی برای ما فرستاده می‌شود. بنابراین، مشخصات شما «کاملاً» محفوظ است.